Prisjakt

Julia

Ble med 2024-05-06
1
Bidrag
1
Nyttige stemmer
Teknikkdeler
OK
(500+)
J
Julia
1 anmeldelse
Forferdelig24 dager siden

Jeg ville gitt de dårligere enn forferdelig om jeg kunne. Jeg har vært fornøyd med handel hos Teknikkdeler.no før, men jeg kommer ikke til å handle der igjen. De reklamerer med "rask levering" og at varen sendes inn 5-7 dager. Jeg bestilte et deksel 17. april. Etter 8 dager, den 25. april, sender jeg en henvendelse og spør hva som skjer ettersom jeg ikke har hørt noe som helst. Får da beskjed om at varen sendes 30. april. Jeg skriver tilbake og reagerer på at det da er 13 dager etter bestilling når det står innen 5-7 dager. Skriver til og med at dersom det er snakk om virkedager, så er det likevel 9 virkedager og dermed er informasjon på nettsiden feil uansett hvordan man ser på det. Jeg får da tilbakemelding igjen og igjen fra samme person, som jeg egentlig skjønner ikke nødvendigvis forstår norsk, men som skriver på norsk, med informasjon om at den skal sendes den 30. april, og deretter 29. april, som om det hjelper, og at det er snakk om virkedager og så screenshot av nettsiden hvor "Her kan du sjekke dette bildet som sier at det vil bli sendt ut etter 7 virkedager ved bestilling av produktet." På bildet står det "5-7 dager", altså ikke virkedager, og nå er jeg bare forbanna på hele greia. I ettertid ser jeg produktet står som utsolgt. Hvorfor ikke bare forklare at produktet ble utsolgt i mellomtiden og derfor tar det tid? Det hadde vært mer forståelig, enn den bullshiten jeg fikk servert av kundeservice. Vedkommende leser åpenbart ikke hva jeg skriver eller forstår hva jeg skriver, eller sjekker hva som faktisk står på deres side. Jeg skulle bruke dekslet nå i helgen, 4-5. mai, og det skulle ikke være noe problem å motta varen innen den tid, forutsatt at informasjon stemte, men det gjorde det ikke. Når jeg endelig mottar produktet idag, nesten 3 uker etter at jeg bestilte, og det ikke passer min telefon (ja, jeg bestilte til riktig telefon), fordi det vipper opp skjermbeskyttelsen. Jeg forsøker å chatte med de, kommer jeg i kontakt med samme kundeservicemedarbeider, som der skriver på engelsk, og som jo sender meg en gratis returetikett, men som mener de må undersøke produktet før de kan vurdere å returnere hele summen jeg betalte og ikke bare for selve dekselet. Jeg har altså betalt kr 59 for frakt, hvor de reklamerer for "rask leveranse" og sending innen 5-7 dager, når jeg har måttet vente nesten 3 uker, og de nekter å returnere det, med mindre det er noe galt med produktet. Jeg er fortsatt innenfor min rett til å returnere innen 30 dager, og selvom reklamasjonen min også går på at frakten tok så lang tid, så vil de ikke returnere hele summen jeg betalte. Jeg spurte hvorfor jeg skulle betale for frakten som tar nesten 3 uker, når de reklamerer med noe helt annet og om de virkelig forventer at kunder skal betale det? Da fikk jeg til svar på chatten "the product that you ordered will be shipped 5-7 business days", hvor jeg påpeker at 1) det var jo ikke det jeg spurte om, og 2) det er ikke det som står på nettsiden. Jeg blir helt satt ut at dette går an å oppleve fra kundeservice.