For annonsører
For besøkende
- Konsumentinformasjon - lov og rett
- Butikkinformasjon
- Prisjakts råd for trygg netthandel
- Tollspørsmål
- Utmerkelser
For butikkeiere
- Hva er Prisjakt?
- Profilering og ekstratjenester
- Leverandører av e-handelssystem
- Hva er en prisfil?
- Tenk på dette innen du kontakter oss / Teknisk info
Hva kan man gjøre på Prisjakt?
Om Prisjakt
- Kontakt oss / Support
- Vanlige spørsmål - FAQ
- Presse og media
- Ansvarsfraskrivelse og ansvarsbegrensning
- Er Prisjakt uavhengig?
- Cookies
- Integritetspolicy
- Om selskapet
- Regler og retningslinjer for brukere
- Ekspertomtaler på Prisjakt
- Prisjakt Hall of Fame
- Hvordan prisjakt sammenligner priser for deg
- Hvordan vi viser vurderinger
Alle omtalene er basert på forbrukeres opplevelser ved faktiske kjøp i respektive butikker.
I tillegg til karaktersetting ved selve bestillingen kan omtale gis ved levering og ved eventuell reklamasjon. Omtalene kan være anonyme ettersom man ikke må være registrert medlem på Prisjakt for å gi omtale av en butikk.
Omtale med teksten "karakter på bestilling" innebærer at karakter er gitt i forhold til et kjøp. Kunden som har gitt denne karakteren kan også ved en senere anledning gi sin mening om leveransen og/ eller en eventuell reklamasjon/retur. Dette merkes med " Karakter på leveranse", respektive "Karakter på leveranse", eller "Karakter på retur".
Karakteren lengst til venstre er kundens totale omtale på sitt kjøp.